Social media
Social media

Social Media και Μικρές Επιχειρήσεις

  1. Ζούμε αναμφίβολα στην εποχή των social media.

Το Instagram, ο βασιλιάς των social media, μέτρησε 700 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μέσα στο 2017. Οι λογαριασμοί αυτοί, δεν αφορούν μόνο προσωπικά προφίλ γεμάτα με φωτογραφίες από διακοπές και γλυκά κατοικίδια, αλλά και εταιρικά προφίλ. Αν είστε ιδιοκτήτες μιας μικρής επιχείρησης που δεν είναι συνδεδεμένη στον κόσμο των κοινωνικών δικτύων, σίγουρα αναρωτιέστε αν πραγματικά αξίζει τον κόπο.

Είναι πράγματι αναγκαία η παρουσία στα social media, ή αρκεί να διαθέτετε ένα καλό website κι ένα e-newsletter; Η σύντομη απάντηση είναι ΝΑΙ. Ναι αξίζει τον κόπο. Ναι, αν θέλετε να παραμείνετε ανταγωνιστικοί!

Δεν σας πείθει αυτό;

Συγκεντρώσαμε τους τρεις βασικούς λόγους που θα σας πείσουν, ότι χρειάζεστε τα social media για την επιχείρησή σας.

1.Οι πελάτες σας βρίσκονται ήδη συνδεδεμένοι

Δεν χρειάζεστε έρευνες για να το δεχτείτε αυτό- αν και υπάρχουν. Απλώς στραφείτε γυρω σας- όλοι βρίσκονται συνεχώς παρόντες στα social media τους. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες σας, το target market σας, ήδη χρησιμοποιεί τα social media.

Με το να βάλετε την επιχείρησή σας σε αυτό το παιχνίδι, μπορείτε να αυξήσετε τη σφαίρα επιρροής σας και να ανταγωνιστείτε τις υπόλοιπες επιχειρήσεις.

2. Πραγματική επικοινωνία με τον πελάτη

Οι συμβατικοί τρόποι διαφήμισης, δεν αποτελούν έναν δίαυλο συζήτησης με τον πελάτη- παρουσιάζουν απλά το διαφημιστικό μήνυμα σε μια μερίδα κόσμου. Και σίγουρα θεωρούνται με έναν τρόπο ξεπερασμένοι. Από την άλλη τα social media είναι ένας τρόπος επικοινωνίας με τον πελάτη που λειτουργεί 24/7. Ένας τρόπος να δημιουργήσετε μια κοινότητα εμπιστοσύνης και πραγματικής συζήτησης με τους πελάτες σας. Και οι άνθρωποι τείνουν να προτιμούν ό,τι εμπιστεύονται, ειδικά όταν πρόκειται για μικρές, οικογενειακές επιχειρήσεις.

Ζητήστε από τους πελάτες σας να δημοσιεύσουν φωτογραφίες με το προϊόν σας, ενθαρρύνετε την κριτική, απαντήστε στις ερωτήσεις και τα σχόλια.

3.  Αποτελεσματική διαφήμιση με χαμηλό budget

Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για την επιτυχία μιας επιχείρησης είναι φυσικά η διαφήμιση. Για το λόγο αυτό, το μεγαλύτερο μέρος του budget μιας μεγάλης εταιρείας δίνεται στη διαφήμιση. Οι μικρές επιχειρήσεις όμως δε διαθέτουν αυτό το μεγάλο budget, και μέχρι τώρα δεν επένδυαν στη διαφήμιση. Μαντέψτε! Η διαφήμιση στα social media, δεν χρειάζεται πολλά χρήματα. Μόνο όρεξη και κάποιον να γνωρίζει ποια είναι η καλύτερη τακτική για την εκάστοτε επιχείρηση.

Το Instagram και το Facebook, έχουν δημιουργήσει πλατφόρμες marketing που κάθε μικρή επιχείρηση, με ελάχιστα χρήματα, μπορεί να διαφημίσει το προϊόν, την υπηρεσία ή το brand της εύκολα και αποτελεσματικά.

Τι περιμένετε λοιπόν;

Η παρουσία της επιχείρησης σας στο διαδίκτυο είναι το παρόν και σίγουρα είναι το μέλλον.