Χριστουγεννιάτικες Διαφημίσεις

Η ωραιότερη και πιο γιορτινή εποχή του χρόνου είναι εδώ! Για όσους εκτός από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο, σκέφτονται και τις Χριστουγεννιάτικες πωλήσεις, οι διαφημίσεις στα social media, μπορούν να συμβάλλουν στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Αν κάποιος αναρωτιέται γιατί να επιλέξει τα social media, η απάντηση είναι αυτή:

Κάθε μήνα, το Facebook μετράει 2 δισεκατομμύρια χρήστες και το Instagram 500 εκατομμύρια.

Όπως φαίνεται από τις έρευνες της αγοράς, η δύναμη των social media θα συνεχίσει να αυξάνεται μέσα στα επόμενα χρόνια. Επιπλέον το 80% των ερωτηθέντων σε μία δημοσκόπηση σε ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, απάντησε ότι χρησιμοποιεί το Facebook για την προώθησή τους, και παραπάνω από το ένα τρίτο λαμβάνει θετικά αποτελέσματα από τη διαφήμιση. Όσο για το Instagram, πάνω από 2 εκατομμύρια διαφημιστές παγκοσμίως χρησιμοποιούν την εφαρμογή ως ένα αξιόπιστο μέσω να προσελκύσουν το καταναλωτικό κοινό.

Συνεπώς ο ανταγωνισμός, βρίσκεται στα κοινωνικά δίκτυα, μέσω των οποίων οι καταναλωτές δείχνουν την προτίμησή τους στις διάφορες επιχειρήσεις. Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα της διαφήμισης στο διαδίκτυο, έγκειται στο ότι είναι προσιτή για όλους. Η προώθηση μιας επιχείρησης στα social media, δύναται να είναι πολύ οικονομική και ταυτόχρονα επιτυχημένη, αρκεί να είναι σωστά οργανωμένη.

Τι μπορεί να κάνει λοιπόν μια μικρή επιχείρηση, ώστε να εκμεταλλευτεί την ευκολία της διαδικτυακής διαφήμισης;

Στόχος

Σκεφτείτε τι είναι αυτό που θέλετε να πετύχετε. Μπορεί να επιθυμείτε να συστήσετε την επιχείρησής σας σε ένα νέο κοινό ή να πληροφορήσετε για χριστουγεννιάτικες προσφορές και προϊόντα. Ή ίσως στόχος σας είναι να προσελκύσετε καταναλωτές στο διαδικτυακό σας κατάστημα. Η οριοθέτηση ενός στόχου, είναι το καταλληλότερο εναρκτήριο λάκτισμα για την δημιουργία μιας διαφημιστικής παρουσίας στα social media, με ξεκάθαρο μήνυμα.

Targeting ή αλλιώς το σωστό αγοραστικό και καταναλωτικό κοινό

Εκτός από το κατάλληλο μήνυμα, μια επιτυχημένη διαδικτυακή διαφήμιση, χρειάζεται και το κατάλληλο κοινό. Η ερώτηση είναι πώς επιλέγει κανείς τον δέκτη που θα δει το μήνυμα.

  • Ακόλουθοι και Λίστα Επαφών: Οι χρήστες που ήδη αγαπούν και εμπιστεύονται την επιχείρησή σας.
  • Παρόμοιοι χρήστες με τη Λίστα Επαφών: Η αναζήτηση χρηστών που ίσως έχουν κοινά ενδιαφέροντα με τις ήδη υπάρχοντες επαφές σας και πιθανόν να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για τα προϊόντα σας.
Χρήστες με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα

Ο καλύτερος ίσως τρόπος να προσελκύσετε κοινό που δεν σας ακολουθεί. Ανάλογα με το προϊόν ή τις υπηρεσίες που η επιχείρησή σας παρέχει, μπορείτε να ορίσετε το κοινό που θα διαφημιστείτε μέσα από όρους όπως φύλο, ηλικία, τοποθεσία, ενδιαφέροντα. Για παράδειγμα, αν έχετε κατάστημα με παιχνίδια, μπορείτε να επιλέξετε το κοινό σας, σε χρήστες που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για όρους όπως «οικογένεια», «δώρα» και «παιχνίδια».

Παρακολούθηση αποτελεσμάτων

Η ανάλυση της ανταπόκρισης στην εκάστοτε διαφήμιση, είναι αναγκαία για τη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων μελλοντικών διαφημίσεων. Από τις επιτυχημένες και τις αποτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες, λαμβάνονται δεδομένα, έτσι ώστε κάθε επιχείρηση να ανακαλύψει τι δουλεύει καλύτερα για αυτήν.