Instagram Stories: η καρδιά της online διαφήμισης

Η διαδικτυακή πλατφόρμα Instagram – το όχι πια τόσο μικρό αδερφάκι του τιτάνα των social media, του Facebook – αποτελεί σήμερα ένα από τα ισχυρότερα μέσα διαφήμισης.

Όλα τα μεγάλα brands, εκμεταλλεύονται την αμεσότητα που χαρίζει το Instagram και το μεγάλο κοινό που βρίσκεται συνεχώς συνδεδεμένο, κάνοντας like και σχολιάζοντας τις αγαπημένες φωτογραφίες φίλων, celebrities, influencer, αθλητών και φυσικά εταιρειών και εμπορικών σημάτων. Φυσικά, αυτήν την αμεσότητα και το πλήθος χρηστών, μπορεί να εκμεταλλευτεί και μια μικρή επιχείρηση για την προβολή και τη διαφήμισή της.

Εξάλλου, όπως πλέον γνωρίζουμε, η διαφήμιση στα social media είναι οικονομική και πολλές μικρές επιχειρήσεις ευδοκιμούν σε ένα από τα πιο αγαπημένα χαρακτηριστικά του Instagram, τα Instagram Stories.

 

Μια λειτουργία που ξεκίνησε, ως ανταγωνισμός απέναντι στο Snapchat, αλλά αναδείχθηκε σε έναν από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους διαφήμισης των εμπορικών σημάτων και των εταιρειών. Μια λειτουργία που έφερε νεαρότερο ηλικιακά κοινό στο Instagram χωρίς να δυσαρεστήσει τους ήδη υπάρχοντες χρήστες.

Τι είναι όμως, τα Instagram Stories;

Κάτι πραγματικά πολύ απλό: μια εικόνα, ή ένα βίντεο, μέγιστης διάρκειας 15 δευτερολέπτων, που εξαφανίζεται μετά από 24 ώρες. Το Instagram επενδύει σε αυτά και βελτιώνει συνεχώς την λειτουργία τους προσθέτοντας ολοένα και περισσότερα χαρακτηριστικά. Τα Instagram Stories έχουν ύφος αρκετά ανεπίσημο και ιδιαίτερα άμεσο. Χιουμοριστικά φίλτρα που αλλοιώνουν τα χαρακτηριστικά του προσώπου, emoticons, gif, δημιουργικές γραμματοσειρές και φίλτρα που αλλάζουν τα χρώματα της εικόνας ή του βίντεο. Επιπλέον, επιλογή εμφάνισης τοποθεσίας (geotagging), ώρας, θερμοκρασίας, χρήση δημοφιλών hashtag αλλά και tag άλλων χρηστών, δημοσκοπήσεις και live αναμεταδόσεις από το σημείο που βρίσκεστε. Η επιλογή “swipe up” σε ένα Story, μπορεί να οδηγήσει τον χρήστη κατευθείαν στην ιστοσελίδα, στο άρθρο, στο ηλεκτρονικό κατάστημα εκείνου που έχει δημοσιεύσει το Story.

Όλες αυτές οι λειτουργίες και όσες η ομάδα του Instagram έχει στα σκαριά για το μέλλον, έχουν τοποθετήσει τα Instagram Stories στην καρδιά της online διαφήμισης.

 

Η ερώτηση είναι, γιατί αξίζει κανείς να επενδύσει στην παρουσία της επιχείρησής του στο διαδίκτυο, μέσω των Instagram Stories;

Σε όλους αρέσει η απάντηση να έχει στατιστικά και αριθμούς. Οπότε συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε μερικούς αριθμούς που ίσως σας πείσουν!

To Instagram, ως πλατφόρμα, έχει 700+ εκατομμύρια ενεργούς χρήστες.

Τα Instagram Stories, αύξησαν τον χρόνο χρήσης της πλατφόρμας κατά 28 λεπτά.

Με πάνω από 250 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες των Instagram Stories, μπορεί κανείς να καταλάβει το γιατί όλοι επενδύουν σε αυτά, ψάχνοντας δημιουργικούς τρόπους ώστε να ξεχωρίσουν από τα υπόλοιπα Stories. Περισσότερο κοινό, σημαίνει περισσότερες πιθανότητες να αναγνωριστεί η επιχείρηση ή το brand.

Το 33% των δημοφιλέστερων ιστοριών προέρχονται από εταιρείες.

Το 20% των Stories, οδήγησε σε προσωπικό μήνυμα από κάποιον χρήστη προς την επιχείρηση ή το brand.

120 εκατομμύρια χρήστες των Instagram Stories κατά μέσο όρο κάθε χρόνο επικοινωνούν με μια επιχείρηση αποκλειστικά και μόνο με αφορμή κάποιο Story.

Η δική σας μικρή επιχείρηση, μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτά τα 15 δευτερόλεπτα του Story, για να επικοινωνήσει με τους ακολούθους της. Για παράδειγμα, μπορεί να είναι μία εικόνα από κάποιο νέο προϊόν ή η οπτική κάποιου εργαζομένου την ώρα της δουλειάς. Επιπλέον μπορείτε να θέσετε ερωτήσεις στους χρήστες σας με τη μορφή δημοσκοπήσεων, δείχνοντας ότι για εσάς ο λόγος των πελατών σας είναι σημαντικός. Φυσικά, μέσω των Instagram Stories, μπορείτε να διεξάγετε διαγωνισμούς ή να δώσετε ειδικές προσφορές στους χρήστες που παρακολουθούν πιστά το περιεχόμενο που δημοσιεύετε.

Ασφαλώς δεν έχει σημασία απλώς η παρουσία κάποιου στα Social Media, αλλά και ο τρόπος με τον οποίο εμφανίζεται σε αυτά. Η συχνότητα των δημοσιεύσεων, η ποιότητα των posts και η απουσία οποιουδήποτε πολύ στυλιζαρισμένου και επίσημου ύφους, μπορούν να προσελκύσουν περισσότερο κοινό στην επιχείρησή σας.

Μόλις 15 δευτερόλεπτα που, αν χρησιμοποιηθούν σωστά, δίνουν μια πιο φιλική και ανθρώπινη αίσθηση σε μία επιχείρηση, κάτι που το 83% των χρηστών του Instagram δηλώνουν ξεκάθαρα πως προτιμούν.

 

Τα Instagram Stories, δείχνουν το ανθρώπινο πρόσωπο μιας επιχείρησης.

Μοιραστείτε τη δική σας ιστορία.