Bangkok, Thailand - September 4, 2017 : woman using iPhone of show display app Social media screen. The phone is a daily necessity.

Social media – Η βασική ιδέα & τι πρέπει να γνωρίζουμε

Όλοι τα χρησιμοποιούμε αλλά πώς θα τα εκμεταλλευτούμε?

Στην digital εποχή που ζούμε, όλοι ξέρουμε και καθημερινά χρησιμοποιούμε τα social media! Γνωρίζουμε την χρησιμότητα τους και λίγο ή πολύ εξαρτόμαστε από αυτά! Διαφέρει όμως πολύ ο τρόπος που τα χρησιμοποιούμε!

Personal profiles

Υπάρχουν τα προσωπικά προφίλ, που χρησιμοποιούμε σχεδόν όλοι στον πλανήτη. Μπορούμε να βρούμε & να συνδεθούμε με αγαπημένα μας πρόσωπα. Να ανακαλύψουμε καινούριους «φίλους» με παρόμοια ενδιαφέροντα & να μοιραστούμε στιγμές μαζί τους. Έτσι δικαιολογούν απόλυτα τον ορισμό τους ως «κοινωνικά δίκτυα».

Business profiles

Υπάρχουν όμως κάποια πιο ενδιαφέροντα προφίλ, τα επαγγελματικά ή αλλιώς business profiles! Κρύβουν κάποιες ιδιαιτερότητες, πρέπει πάντα να χειρίζονται προσεκτικά & όπως μαρτυρεί το όνομα τους, άκρως επαγγελματικά!

Για αυτό η πρώτη μας συμβουλή είναι πάντα να απευθύνεστε σε κάποιον επαγγελματία. Χρειάζονται γνώσεις digital marketing και εμπειρία πάνω στον τομέα του social media marketing.

Μόνο έτσι μπορούν να λειτουργήσουν αποδοτικά με όφελος προς την επιχείρηση! 

Audience ή αλλιώς το κοινό μας

Πάνω από 3 δισεκατομμύρια χρήστες υπάρχουν στα social media (στατιστικά για τον Ιανουάριο 2019 ).

Ας υποθέσουμε πως αυτό εν δυνάμει είναι το αγοραστικό κοινό. Τότε συμπεραίνουμε πως δημιουργώντας ένα business page αυτόματα η επιχείρηση μας είναι δυνατόν να αποκτήσει εκατομμύρια πελάτες με ένα κλικ!

Μπορεί να ακούγεται τόσο ωραίο όσο και τρομακτικό. Μην ξεχνάτε την υποδομή που πρέπει να προϋπάρχει σε μια επιχείρηση για να στηρίξει έναν τόσο μεγάλο όγκο πελατών.

Αλλά δεν είναι ακατόρθωτο! Θα χρειαστούν βέβαια παραπάνω από ένα «κλικ», αρκετή προσπάθεια & αμέτρητες ώρες monitoring στον υπολογιστή! 

Το κλειδί των social media

Όλα τα social media channels (Facebook, instagram, Twitter, YouTube, tumblr κ.α.) έχουν ένα μεγάλο και βασικό κοινό στοιχείο! Τον χρήστη!

Όλα αρχίζουν και τελειώνουν με τον χρήστη και το περιεχόμενο του! Ουσιαστικά είναι πλατφόρμες επικοινωνίας & διαμοιρασμού περιεχομένου που σκοπό έχουν να προσεγγίσουν όσο το δυνατόν περισσότερους χρήστες.

Nα τους κρατήσουν στην πλατφόρμα επιδεικνύοντας τους συναφή με αυτούς περιεχόμενο, με απώτερο σκοπό να διαφημίσουν υπηρεσίες & προϊόντα.

Για αυτά τα προϊόντα η πλατφόρμα πληρώνεται! Και εδώ κάνουν την εμφάνιση τους τα διάσημα Ads, είτε λέγονται Facebook ads, google ads & πολλά ακόμα! Αυτά μπορεί να εκμεταλλευτεί και η δίκη μας επιχείρηση! Να διαφημιστεί αποδοτικά στο ευρύ κοινό, με μικρό κόστος σε σχέση με διαφήμιση σε άλλα μέσα.

Η τηλεόραση & το ραδιόφωνο είναι μέσα τα οποία το κόστος διαφήμισης είναι απαγορευτικό για πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Να πετύχει τους στόχους της & να αναπτυχθεί με πολύ γρήγορους ρυθμούς που πριν δέκα χρόνια κανένας δεν μπορούσε να διανοηθεί. Χρειάζεται όμως προσοχή γιατί κρύβουν πολλές παγίδες!

Αξιοποιώντας σωστά ένα digital marketing plan η επιχείρηση μας μπορεί να αποκομίσει αμέτρητα οφέλη & να λειτουργήσει αποδοτικότερα, με μικρότερο κόστος!

Το συμπέρασμα

Όλες οι επιτυχημένες επιχειρήσεις έχουν μια συγκεκριμένη στρατηγική. Ειδικά σχεδιασμένη για τον ψηφιακό κόσμο, ανταποκρίνεται στις προκλήσεις & τις ευκαιρίες που προσφέρουν τα social media! Η ψηφιακή εποχή ήρθε για να μείνει και να κάνει τη ζωή μας πιο εύκολη! Δεν χρειάζεται να την φοβόμαστε παρά μόνο να επενδύσουμε σε αυτήν με τον σωστό τρόπο!

Leave a Reply