IGTV – Όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη νέα λειτουργία του Instagram
Από το πρώτο του launch το 2010 μέχρι σήμερα, το Instagram κατάφερε να γίνει μια παγκόσμια κοινότητα ενός δισεκατομμυρίου χρηστών! Μερικούς μήνες πριν, η δημοφιλής εφαρμογή ανακοίνωσε τη νέα λειτουργία IGTV, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να δημοσιεύουν και να παρακολουθούν βίντεο που έχουν διάρκεια έως και μία ώρα. Αν και τα πλήρη 60 λεπτά είναι διαθέσιμα μόνο σε μεγαλύτερους λογαριασμούς ή επαληθευμένους λογαριασμούς, ο καθένας μπορεί να ανεβάσει στο προσωπικό του IGTV βίντεο διάρκειας, μέχρι και 10 λεπτών.
Το IGTV λειτουργεί με διαφορετικό τρόπο από τις υπόλοιπες πλατφόρμες βίντεο. Πρώτον, τα βίντεο είναι πλήρους οθόνης και κάθετα. Επίσης, σε αντίθεση με τα όσα ίσχυαν για το Instagram ως τώρα, τα βίντεο που ανεβαίνουν στο IGTV δεν χρειάζεται να περιορίζονται χρονικά, σε διάρκεια ενός λεπτού. Το IGTV αρχίζει να παίζει αμέσως μόλις ανοίξετε την εφαρμογή. Δεν χρειάζεται να κάνετε αναζήτηση για να παρακολουθήσετε περιεχόμενο από άτομα που ήδη ακολουθείτε στο Instagram. Από την άλλη, μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάσει των ενδιαφερόντων σας ή να ανακαλύψετε νέο περιεχόμενο στη σελίδα με τα «Δημοφιλή». Επιπλέον, μπορείτε να σχολιάσετε και να στείλετε τα βίντεο στους φίλους σας στο Instagram, με μερικές απλές κινήσεις.
Μπορεί αυτή πλατφόρμα να είναι ένα ακόμα μέσο προς όφελος των εκατομμυρίων επιχειρήσεων που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στο Instagram.
Η απάντηση είναι ναι.
IGTV και μικρές επιχειρήσεις
Το βίντεο- ειδικά μετά τη μαζική αποδοχή των Instagram Stories, από χρήστες και επιχειρήσεις, είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους να αυξηθεί το engagement μιας επιχείρησης με το κοινό της. Με άλλα λόγια το IGTV, μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τις μικρές επιχειρήσεις, να αποκτήσουν νέους πελάτες και να οικοδομήσουν ισχυρότερους δεσμούς με το υπάρχον κοινό.
Οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν από τη χρήση του.
Για παράδειγμα επιχειρήσεις που παρέχουν μια υπηρεσία, όπως για παράδειγμα κάποιο κέντρο αισθητικής ή κομμωτήριο, με βίντεο που θα κινηματογραφούσε έναν πελάτη σε μια εξειδικευμένη θεραπεία στο κατάστημά σας. Επιχειρήσεις που ασχολούνται με το λιανικό εμπόριο, χρησιμοποιώντας βίντεο που θα παρουσιάζουν τη νέα συλλογή ή τις απόψεις ανθρώπων για τα προϊόντα τους. Βιβλιοπωλεία και φροντιστήρια, με αναγνώσεις βιβλίων ή συμβουλές για βελτιστοποίηση της μελέτης των μαθητών. Χώροι εστίασης, με βίντεο σχετικά με τη παρασκευή φαγητού ή μια βόλτα στην αγορά για τις πρώτες ύλες. Ένας ιδιώτης, για παράδειγμα αρχιτέκτονας ή γραφίστας, που θα μπορούσε να παρουσιάζει κάποιο project του.
Το κοινό αγαπάει να ρίχνει μια ματιά, στη καθημερινότητα των επιχειρήσεων που υποστηρίζει. Και όσο πιο ειλικρινή και ανεπιτήδευτα τα βίντεο- με ένα όμορφο αισθητικά αποτέλεσμα τόσο μεγαλύτερη η επιτυχία.
Οι προοπτικές είναι αμέτρητες, αρκεί κανείς να έχει φαντασία και όρεξη για δημιουργία.
Εμείς συγκεντρώσαμε για εσάς, ορισμένους τρόπους με τους οποίους το να επενδύσετε στο IGTV μπορεί να βοηθήσει τη μικρή σας επιχείρηση!
1. Μπορείτε να εκμεταλλευτείτε ακόμα περισσότερο τη τεράστια βάση χρηστών του Instagram.
Η ανάπτυξη του Instagram δεν δείχνει να επιβραδύνεται, καθιστώντας χρήσιμη, την επένδυσή σε οποιοδήποτε νέο χαρακτηριστικό του. Τα Instastories, διπλασίασαν τις αντίστοιχες προβολές Snapchat, φτάνοντας τα ημερήσια ποσοστά σε 400εκ. ξεχωριστές προβολές. Και μπορούμε να αναμένουμε ότι τα Instastories θα γίνουν ακόμα πιο δημοφιλή, με τις εταιρείες να εκμεταλλεύονται το engagement που το IGTV μπορεί να προσφέρει.
2. Το ποιοτικό σε περιεχόμενο βίντεο, μπορεί να βοηθήσει άμεσα το εμπορικό σας σήμα.
Το Instagram θέλει να αυξήσει την χρήση της πλατφόρμας IGTV από τους χρήστες του. Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, θα πρέπει να προσπαθήσουν να δημιουργήσουν περιεχόμενο σχετικό με τα ενδιαφέροντα του target-group τους. Για παράδειγμα, όταν ένας χρήστης ανοίγει την εφαρμογή, το IGTV αναπαράγει αυτόματα ένα βίντεο που πιστεύει ότι ο χρήστης θα προτιμήσει με βάση τα ενδιαφέροντά του. Με αυτή την λογική, οποιοσδήποτε μπορεί να επωφεληθεί με την παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου.
3. Υπάρχει λιγότερος ανταγωνισμός: οι πρώτοι θα είναι και πρώτοι.
Το IGTV αποτελεί μια καταπληκτική ευκαιρία για τις μικρές επιχειρήσεις, να τοποθετηθούν στην πρώτη γραμμή της επόμενης σημαντικής πλατφόρμας βίντεο.
4. Είναι καλό για τις επιχειρήσεις που παράγουν βίντεο σχετικά με τον προϋπολογισμό.
Η κατακόρυφη μορφή του IGTV είναι μια πρόσκληση στους χρήστες να γίνουν δημιουργικοί χωρίς επαγγελματικό εξοπλισμό- αρκεί ένα smartphone. Υπάρχουν πολλές δωρεάν εφαρμογές όπως το InShot, για να ξεκινήσετε ως αρχάριοι δημιουργοί, την επεξεργασία βίντεο. Το IGTV σας επιτρέπει επίσης να μεταφορτώσετε animation βίντεο για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας.
5. Μπορείτε να συνδέσετε το βίντεο με την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας.
Το IGTV σας επιτρέπει να προσθέσετε έναν σύνδεσμο στο βίντεο σας για να οδηγήσετε τους χρήστες στον ιστότοπό σας , ώστε να δουν τα προϊόντα σας. Όλοι γνωρίζουμε ότι το Instagram δεν επιτρέπει τη δημοσίευση συνδέσμων μαζί με φωτογραφίες. Tο IGTV ξεπερνά αυτόν τον περιορισμό επιτρέποντάς σας να προσθέσετε συνδέσμους στις αναρτήσεις σας βίντεο.
6. Έχετε δημιουργική ελευθερία.
Τι πιο σημαντικό από τη δημιουργία; Υπάρχουν τόσα πολλά που μπορείτε να κάνετε με 10 λεπτά! Ο πρόσθετος χρόνος επιτρέπει στους πελάτες σας να γνωρίσουν το εμπορικό σήμα σας σε ένα βαθύτερο επίπεδο.
Το Instagram, στοιχηματίζει ότι η κάθετη μορφή βίντεο της IGTV είναι το αναμφισβήτητο μέλλον της πλατφόρμας του. Αυτό σημαίνει ότι είναι καιρός οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων να επανασχεδιάσουν την marketing στρατηγική της εταιρείας τους. Αυτός ο νέος τρόπος επαφής με τους χρήστες, πρόκειται να αλλάξει το παιχνίδι.