4 πραγματικές τακτικές marketing για μικρές, τοπικές επιχειρήσεις

Το Marketing για μια μικρή, τοπική επιχείρηση, είναι μια αρκετά απαιτητική υπόθεση. Σίγουρα όλοι επιθυμούν την αναγνώριση για την επιχείρησή τους,  όμως ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και συχνά το Marketing είναι μηδαμινό. Στην εποχή της πληροφορίας όμως, το σωστό Marketing μπορεί να δώσει στην επιχείρησή σας το boost που χρειάζεται.

Πώς μπορεί η μικρή τοπική σας επιχείρηση να ξεχωρίσει;

 

1. Social Media- ο καλύτερος φίλος του Marketing

Οι περισσότεροι άνθρωποι περνούν πλέον μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς τους μπροστά από μία οθόνη. Αυτό δεν αλλάζει όταν αναζητούν πληροφορίες για κάποιο προϊόν ή το επόμενο στέκι τους.

“Ένας ιδανικός τρόπος για να προωθηθείτε από τους ίδιους τους πελάτες σας. στα social media είναι να δημιουργήσετε ένα σημείο μέσα στο κατάστημα ή κάποιο προϊόν άξιο φωτογραφίας” , δήλωσε ο Steve Spatucci, διευθυντής μάρκετινγκ στο Sugarplum Studio. “Οι πελάτες θα το δημοσιεύσουν τις φωτογραφίες τους, στους προσωπικούς τους λογαριασμούς. Δεν υπάρχει καλύτερη διαφήμιση από αυτή.”

Δημιουργήστε ξεχωριστά post, που εμπνέουν και ξεχωρίζουν. Χρησιμοποιείστε λοιπόν τα social media, όπως το Facebook και το Instagram προς όφελός σας. Προσελκύσετε νέους πελάτες, αλληλεπιδράσετε με τους ακολούθους σας, ζητήστε τη γνώμη τους. Με άλλα λόγια, χρησιμοποιήστε τη δύναμη των κοινωνικών δικτύων, με πολύ μικρό κόστος.

2. Digital Διαφήμιση

Νομίζετε ότι επειδή η επιχείρησή σας είναι μικρή και τοπική, δεν χρειάζεται μια ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο; Κάνετε λάθος.

“Οι μικρές επιχειρήσεις πρέπει να είναι παρούσες και ακριβείς στο Google, το Facebook, το LinkedIn, εάν θέλουν το προϊόν τους να προτείνεται από τις διαδικτυακές υπηρεσίες στους καταναλωτές”,δήλωσε ο Aaron Norris αντιπρόεδρος του The Norris Group .

“Αν δεν έχετε μια ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο, πώς θα μπορέσουν οι καταναλωτές να σας αφήσουν αξιολογήσεις και κριτικές;”

“Η ακριβής γεωγραφική θέση και οι αξιολογήσεις είναι δύο βασικά στοιχεία της τεχνητής νοημοσύνης που χρησιμοποιούν πολλές πλατφόρμες, όπως η Siri και η Alexa, και κατά συνάμα της αναφοράς μιας επιχείρησης στο κόσμο της ψηφιακής εποχής.”

Σύμφωνα με έρευνες, ορισμένες δημοφιλείς ψηφιακές τακτικές είναι η ιστοσελίδα, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και η υπογραφή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αλλά και η πληρωμένη αναζήτηση στις διάφορες μηχανές.

3.  Εκδηλώσεις

Οι εκδηλώσεις φέρνουν μαζί τους ανθρώπους κοντά. Μπορείτε να φιλοξενήσετε μια εκδήλωση στη πόλη σας για να προωθήσετε την επιχείρησή σας, θα επιτρέψετε σε άλλους να γνωρίσουν εσάς και το εμπορικό σας σήμα.

“Όταν οργανώνεται σωστά, μία εκδήλωση μπορεί να οδηγήσει στη δημιουργία μιας μακροχρόνιας σχέσης με την τοπική κοινωνία, αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας.” δήλωσε ο Jayne Levy, επικεφαλής της Pink Tree Creative. “Όταν σχεδιάζετε την εκδήλωση, συνάδει να σκεφτείτε τι προσπαθείτε να επιτύχετε και να οικοδομήσετε τις δραστηριότητές σας γύρω από το σκοπό σας.”

“Χρησιμοποιήστε τη δύναμη των social media σε αυτή σας τη προσπάθεια- δημιουργήστε ένα hashtag για την εκδήλωσή σας, με το οποίο οι χρήστες θα μπορούν να δημοσιεύουν τις φωτογραφίες τους, οργανώστε ένα giveaway, συνεργαστείτε με κάποια άλλη τοπική επιχείρηση για μια ακόμα μεγαλύτερη γιορτή. Κάντε την εκδήλωσή και κατά συνέπεια την επιχείρησή σας αξέχαστη στην πόλη σας.”

4. Ακρίβεια

Όταν δημιουργείτε την στρατηγική Marketing της επιχείρησής σας, εστιάστε στο να διαχωρίσετε τους καταναλωτές σε ομάδες παρόμοιων χαρακτηριστικών.

“Κανείς δεν θέλει να ξοδέψει παραπάνω χρήματα στο Marketing όταν δεν γνωρίζει το αποτέλεσμα. Ειδικά το γωνιακό κατάστημα της γειτονιάς σας”, ανέφερε η έκθεση BrandMuscle. “Η οργάνωση μέσα από πλατφόρμες με ανάλυση δεδομένων, παρέχει ένα πλαίσιο διαχείρισης και προβλέψεων που θα σας επιτρέπουν να αλλάζετε πραγματικά τη καταναλωτική συμπεριφορά, καθιερώνοντας το εμπορικό σας σήμα με στοχευμένες διαφημίσεις σε ομάδες καταναλωτών που θα ενδιαφερθούν για το προϊόν σας. Με τον τρόπο αυτό δε θα αυξήσετε απλώς το engagement των διαδικτυακών δημοσιεύσεών σας, αλλά τον ίδιων των πωλήσεων της επιχείρησής σας.”