LOADING CLOSE

Μεγάλη online παρουσία και…μικρές επιχειρήσεις!

Μπορεί να προσφέρετε το πιο ποιοτικό προϊόν. Μπορεί να έχετε τις καλύτερες τιμές. Μπορεί να είστε οργανωτικοί, να διακοσμείτε το χώρο του καταστήματος σας όμορφα, να ανανεώνετε συχνά τη βιτρίνα σας. Κι όμως, δεν καταφέρνετε να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό! Για να γίνει αυτό χρειάζεστε μια ισχυρή παρουσία στα social media αλλά και τις μηχανές αναζήτησης, στο λεγόμενο “click to brick” παιχνίδι. Περισσότερες από τις μισές “near me” δηλαδή “κοντά μου” αναζητήσεις, καταλήγουν σε επίσκεψη του καταστήματος που εμφανίστηκε και αγορά κάποιου προϊόντος. Ήρθε η ώρα να αναπτύξετε την τοπική SEO (search engine optimization) στρατηγική σας και την  διαδικτυακή παρουσία σας!

Φροντίστε να είστε παρόντες.

Για να αναπτυχθεί σωστά η online παρουσία σας, οφείλετε να είστε παρόντες στα διάφορα ψηφιακά κανάλια. Ένας μεγάλο αριθμός μικρομεσαίων επιχειρήσεων συνεχίζει να απέχει από το διαδίκτυο, βλέποντας τα κέρδη του στάσιμα- δηλαδή δεν διαθέτουν ιστοσελίδα, κοινωνικά δίκτυα και online διαφήμιση αλλά επιμένουν σε μεθόδους του παρελθόντος όπως τα φυλλάδια. Οι εταιρείες που ακόμα και σήμερα, πεισματικά αρνούνται να μπουν στο χορό του διαδικτύου, βρίσκουν διάφορες δικαιολογίες με βασικότερη όλων ότι δεν χρειάζονται την online παρουσία, καθώς τα κέρδη τους είναι ικανοποιητικά. Το πιθανότερο όλων όμως, είναι να μην γνωρίζουν πραγματικά πόσο πολύ μπορεί να ευημερήσει η επιχείρησή τους, αν επενδύσουν σε ένα καλό σύμβουλο online marketing και μια μοντέρνα σχεδιαστικά ιστοσελίδα.

Ασφαλώς δεν αρκεί να είναι μια επιχείρηση απλώς “συνδεδεμένη”. Η επιχείρηση οφείλει να είναι και ενεργή στις πλατφόρμες της.

Κανείς δε θα ακολουθήσει έναν ανενεργό λογαριασμό, με χαμηλής ποιότητας περιεχόμενο, μια ιστοσελίδα με ξεπερασμένο design και μηδενική επικοινωνία με το αγοραστικό κοινό. Ειδικά σε μικρές αγορές, όπως μια μικρή πόλη, το να “ακούγεται” η online παρουσία κάποιας επιχείρησης την καθιστά αμέσως ανταγωνιστική καθώς δικτυώνεται μέσω των ενεργών στα social media πελατών της.

Βελτιστοποίηση του Local Search

Οι αναζητήσεις “near me” αυξάνονται συνεχώς. Στη πραγματικότητα το ένα τρίτο των αναζητήσεων σε κινητά τηλέφωνα σχετίζονται με την τοποθεσία. Για να επωφεληθείτε από αυτά, φροντίστε να είστε παρόντες σε καταλόγους επιχειρήσεων όπως ο Χρυσός Οδηγός και το Google My Business.

Χρησιμοποιώντας σωστές λέξεις κλειδιά για την περιγραφή των υπηρεσιών σας, θα βοηθήσετε τις πλατφόρμες να συνδέουν καλύτερα της ανάγκες του χρήστη που αναζητά κάτι, με τις δικές σας υπηρεσίες και προϊόντα.

Και ασφαλώς μην αμελείτε σε κάθε σας δημοσίευση, το Geo-tagging, δηλαδή τη κοινοποίηση τοποθεσίας σε πλατφόρμες όπως το Instagram και το Facebook.

Κάντε το καλύτερα από τον ανταγωνιμσό

Το παλιό ρητό “Να κρατάς τους φίλους σου κοντά, και τους εχθρούς ακόμα πιο κοντά” είναι σοφό για κάποιο λόγο. Φυσικά σε όρους αγοράς, δεν μιλάμε για εχθρούς και φίλους, αλλά για έναν υγιή ανταγωνισμό. Μελετώντας τη ψηφιακή παρουσία και προσπάθεια των ανταγωνιστών σας- και όχι αντιγράφοντάς τους, μπορείτε να πάρετε δημιουργικές ιδέες, να μελετήσετε τι φέρνει περισσότερο engagement και να κατανοήσετε ποιες διαδικτυακές πλατφόρμες είναι πιο δημοφιλείς. Και φυσικά να διακρίνετε τρόπους που βελτιώνουν την επικοινωνία με τον πελάτη, ο οποίος στην εποχή του διαδικτύου έχει πλέον και άμεσα τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο, εκφράζοντας της άποψή του με σχόλια και like.

Μην ξεχνάτε! Η αντιγραφή μιας πετυχημένης συνταγής δεν φέρνει πάντα το αναμενόμενο αποτέλεσμα! Κάθε βήμα οφείλει να προσαρμόζεται στα δικά σας μέτρα, και κάποιος ειδικός, μπορεί να σας δώσει τις καλύτερες συμβουλές.

 

Οι παραπάνω στρατηγικές μπορούν να χωρέσουν σε μια μικρή πρόταση: Να είστε παρόντες, να είστε ενεργοί και ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό.