LOADING CLOSE

3 συμβουλές για να κάνετε λιγότερα και να επιτυγχάνετε περισσότερα

Ως νέοι επιχειρηματίες, είναι σίγουρο πως το μυαλό σας είναι συνεχώς γεμάτο και ανήσυχο. Βρίσκεστε αντιμέτωποι με αμέτρητες απαιτήσεις και ανάγκες, και δεν υπάρχει πραγματικά τρόπος να ικανοποιηθούν όλες. Ειδικά αν η επιχείρησή σας έχει περάσει στο στάδιο όπου απασχολεί περισσότερους εργαζομένους, οι ρυθμοί εκτοξεύονται και τα προβλήματα πολλαπλασιάζονται.

Η λύση είναι απλή: Κάντε λιγότερα για να πετύχετε περισσότερα!

Συγκεντρώσαμε παρακάτω μερικές χρήσιμες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν κάθε φορά που νιώθετε ότι…πνίγεστε!

1. Να κοιτάτε το δάσος και όχι το δέντρο

Ως manager της επιχείρησής σας, δεν μπορείτε να χάσετε το δάσος για το κάθε δέντρο. Οφείλετε να εστιάζετε στο συντονισμό όλων των επιμέρους εργασιών και όχι να ασχολείστε με τη παραμικρή λεπτομέρεια κάθε τμήματος. Οι συνεργάτες σας μπορούν να φέρουν εις πέρας το δικό τους έργο και θα το κάνουν ακόμα καλύτερα αν τους εμπιστεύεστε και τους οργανώνετε σωστά.

Σκεφτείτε πως ο manager είναι σαν τον καπετάνιο ενός πλοίου που ξεκινά για ένα μακρινό ταξίδι. Είναι βέβαιο, πως δεν θα φτάσετε ποτέ σε κανέναν προορισμό, αν δεν αναθέσετε εργασίες στο πλήρωμά σας.

Αναγνωρίζοντας ότι δεν μπορείτε να κάνετε τα πάντα μόνοι σας, δίνετε στον εαυτό σας την ελευθερία να χαράξει την πορεία της επιχείρησης καλύτερα, διατηρώντας το βλέμμα σας στη μεγάλη εικόνα.

2. Μην ψάχνετε μόνοι τη λύση σε κάθε πρόβλημα

Όποιος έχει εργαστεί σε περιβάλλον διαχείρισης εργαζομένων και γρήγορων ρυθμών, γνωρίζει πόσο σημαντικό είναι να μην εμπλέκεται σε κάθε πρόβλημα που προκύπτει. Βασικός παράγοντας για να γίνει αυτό, είναι να γνωρίζει κανείς την ομάδα του και να δίνει προσοχή στον τρόπο που ο καθένας δουλεύει. Κάποιοι προτιμούν αυτό που ονομάζεται direct management ενώ άλλοι δουλεύουν καλύτερα όταν έχουν χώρο για πρωτοβουλίες. Αν μάθετε να διακρίνετε, πως διευκολύνεται η δουλειά κάθε μέλους της ομάδας σας, η αποτελεσματικότητα όλων θα βελτιωθεί.

Να θυμάστε πως δεν είναι ευθύνη σας να δίνετε λύση κάθε πρόβλημα που μπορεί να προκύπτει, αλλά να λειτουργείτε ως συντονιστής και να βοηθάτε την ομάδα να δρα ως ένα υγιές σύνολο.

Όταν παρουσιάζεται κάποιο πρόβλημα, να προτείνειτε λύσεις συμβουλευτικά, όχι ως τελεσίδικες αποφάσεις. Με τον τρόπο αυτό, το εκάστοτε μέλος της ομάδας μαθαίνει να αντιδρά και να δρα στις διάφορες καταστάσεις, και η ομάδα αντιμετωπίζει τους σκοπέλους του ταξιδιού πιο γρήγορα και αποτελεσματικά.

3. Σκέψη και πάλι σκέψη

Οι ισχυροί ηγέτες οφείλουν να σκέφτονται, να αισθάνονται και να αναρωτιούνται συνεχώς. Οι πληροφορίες είναι εκατοντάδες καθημερινά- όλοι χρειάζονται λίγο χρόνο με τον εαυτό τους για να τις επεξεργαστούν. Μπορεί να σας φανεί αστείο, αλλά μεγάλο μέρος του χρόνου ενός manager περνάει κοιτώντας έξω από το παράθυρο και αναλύοντας την ημέρα μέσα στο μυαλό του.

Αυτές οι ήσυχες στιγμές επιτρέπουν στο νου, να οργανώσει τα επόμενα βήματα.

Η δημιουργία μιας σωστής στρατηγικής δεν απαιτεί μόνο αριθμούς και έρευνα. Χρειάζεται και χρόνο, αφιερωμένο στη σκέψη και την ανάλυση της πληθώρας των πληροφοριών.

Όσο μικρή ή μεγάλη κι αν είναι η ομάδα που διαχειρίζεστε, δοκιμάστε να εφαρμόσετε κάποιο από τα παραπάνω στον τρόπο που αντιμετωπίζεις την δουλειά σου. Είναι πιο δύσκολο από αυτό φαίνεται, και συνάμα πολύ πιο αποτελεσματικό.