SEO: Δείτε τους 4 κορυφαίους παράγοντες για καλύτερη κατάταξη της ιστοσελίδας σας

SEO: Δείτε τους 4 κορυφαίους παράγοντες για καλύτερη κατάταξη της ιστοσελίδας σας

Σε μια επιχείρηση που τρέχει, είναι δύσκολο να βρεθεί χρόνος για τη βελτιστοποίηση SEO του ιστότοπού σας. Ειδικά για όλους τους παράγοντες κατάταξης της Google που ακούτε.

Η αλήθεια επίσης είναι ότι αυτοί οι παράγοντες αλλάζουν συνεχώς.  Σε αυτό το άρθρο όμως θα δούμε μαζί ποιοί από αυτούς τους παράγοντες έχουν την περισσότερη σημασία για να ανέβει η σελίδα σας όσο το δυνατόν γρηγορότερα στην κατάταξη της Google.

Εδώ είναι οι κορυφαίοι 4 παράγοντες κατάταξης SEO της Google για το 2020.

1. Υψηλής ποιότητας περιεχόμενο

Ο σημαντικότερος συντελεστής κατάταξης για το περιεχόμενο δεν είναι η ποσότητα, η συγκέντρωση λέξεων-κλειδιών ή ο αριθμός των δημοσιεύσεων. Ο αλγόριθμος της Google έχει γίνει όλο και πιο εξελιγμένος στην ικανότητά του να καθορίσει εάν το περιεχόμενο είναι λεπτομερές, καλά γραμμένο, πρωτότυπο και σχετικό με ένα ερώτημα.

Επομένως, εάν στοχεύετε σε μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί ή φράση, μην προσπαθείτε να χωρέσετε όλες τις παραλλαγές της  στη σελίδα σας. Αυτό όχι μόνο δεν κάνει καλό, αλλά αντιθέτως μπορεί να βλάψει το SEO σας, χάρη στην αναβάθμιση Maccabees που έγινε πριν από μερικά χρόνια.

Επίσης, δεν χρειάζεται να γράψετε έναν οδηγό 5.000 λέξεων για να απαντήσετε σε μια απλή ερώτηση. Αντ ‘αυτού, εξετάστε ποιες πληροφορίες ελπίζει να βρει ένας χρήστης με το ερώτημα αυτό και δώστε τις σε αυτόν. Αυτός είναι ο παράγοντας που πρέπει να καθορίζει το μέγεθος του κειμένου, μαζί βέβαια με τις απαραίτητες παραλλαγές φράσεων.

Μπορεί να ακούγεται περίεργο, αλλά αν ο ιστότοπός σας ρέει με φυσικό τρόπο όταν διαβάζεται δυνατά, αυτό ωφελεί την κατάταξη του.

Γιατί; Υπεύθυνος για αυτό είναι ο αλγόριθμος Hummingbird της Google, όπου βελτιστοποίησε τα αποτελέσματα για φωνητική αναζήτηση.

Οι καλύτερες συμβουλές για το περιεχόμενο του ιστότοπού σας:

  1. Να είστε φιλικοί και κοινωνικοί. Γράψτε στην πιο φυσική, απλή γλώσσα που μπορείτε.
  2. Ανακατέψτε τα πράγματα. Χρησιμοποιήστε διαφορετική γλώσσα για να μιλήσετε για τις λέξεις-κλειδιά έτσι ώστε να βγαίνει ένα φυσικό αποτέλεσμα.
  3. Κρατήστε το περιεχόμενο ωραίο και σύντομο. Χρησιμοποιήστε σύντομες λέξεις, σύντομες προτάσεις και σύντομες παραγράφους.

2. Καλή εμπειρία χρήστη

Το νούμερο ένα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την εμπειρία του χρήστη στον ιστότοπό σας είναι να το καταστήσετε φιλικό προς το κινητό. Η Google προτρέπει τους υπεύθυνους ανάπτυξης ιστού να υιοθετήσουν μια προσέγγιση με προτεραιότητα για κινητά κατά τη δημιουργία ιστοσελίδων, ανταμείβοντας τις σελίδες οι οποίες είναι βελτιστοποιημένες για κινητά με υψηλότερες βαθμολογίες.

Εάν δεν είστε σίγουροι αν ο ιστότοπός σας είναι φιλικός προς το κινητό, η κονσόλα αναζήτησης της Google σάς προσφέρει ένα εργαλείο που ελέγχει δωρεάν τη φιλικότητα προς κινητά του ιστότοπού σας. Χρησιμοποιήστε το!

Τι επηρεάζει την φιλικότητα προς το κινητό για τον ιστότοπό σας;

  1. Η ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας.
    Ο ιστότοπός σας και κάθε σελίδα εντός του πρέπει να φορτώνει σε 2 δευτερόλεπτα ή γρηγορότερα. Αν και αυτό μπορεί να φαίνεται σαν ένα εξωφρενικό όριο, αμέτρητες μελέτες έχουν δείξει ότι η πλειονότητα των χρηστών κινητών εγκαταλείπουν μια σελίδα που χρειάζεται περισσότερο από 3 δευτερόλεπτα για να φορτώσει.
  2. Η ευκολία στη χρήση των στοιχείων με δυνατότητα κλικ.
    Μπορεί να φαίνεται καλή ιδέα να τοποθετήσετε κουμπιά κλήσης, αποστολής email, συνδέσμους προτροπής σε αγορά κλπ, απλά βεβαιωθείτε ότι είναι φιλικά για οποιοδήποτε μέγεθος δαχτύλου! Εάν οι επισκέπτες κάνουν λάθος κλικ σε λάθος κουμπί και γυρίσουν πίσω στην αρχική σελίδα μετά το λάθος τους, η Google θα το μετρήσει σαν πρόβλημα στον ιστότοπό σας.
  3. Το πλάτος του περιεχομένου και των εικόνων σας.
    Οι περισσότεροι ιστότοποι είναι σχεδιασμένοι ώστε να ανταποκρίνονται στην οθόνη στην οποία βλέπουν. Αυτό σημαίνει ότι θα προσαρμοστούν αυτόματα. Εάν ο ιστότοπός σας δεν είναι καινούργιος, ενδέχεται να μην έχει αυτή την δυνατότητα. Δοκιμάστε να προβάλετε τον ιστότοπό σας σε μια κινητή συσκευή και να δείτε μόνοι σας. Εάν έχετε να κάνετε πολλά ζουμ, αυτό είναι ένα δείγμα ότι το site σας δεν είναι responsive.
  4. Η πλοήγηση του ιστοτόπου.
    Οι χρήστες των κινητών συσκευών δεν θέλουν να κάνουν κλικ σε πολλές σελίδες για να φτάσουν εκεί που επιθυμούν. Έτσι οργανώστε το περιεχόμενό σας έτσι ώστε οτιδήποτε να είναι 3 κλικ ή λιγότερα μακριά ανά πάσα στιγμή.

3. Κατάλληλος κώδικας

Ο κώδικας των σελίδων περιλαμβάνει συνήθως τις τεχνικές πτυχές του SEO, αλλά αυτό είναι αρκετά απλό για να το χειριστείτε μόνοι σας. Ο σημαντικότερος συντελεστής κατάταξης για τον κώδικα των σελίδων περιλαμβάνει τις ετικέτες εικόνας.

Οι ετικέτες εικόνας συνοδεύουν τις εικόνες που μεταφορτώνετε στον ιστότοπό σας. Αυτές οι ετικέτες είναι εκεί που η Google αναμένει να διευκρινίσετε τι περιέχεται στην εικόνα, ώστε να μπορεί να την επεξεργαστεί κατάλληλα. Αν δεν έχουν φορτωθεί όλες οι εικόνες με αυτές τις ετικέτες συμπληρωμένες σωστά, αυτό θα συμβάλλει στο να πέσει η κατάταξη του ιστότοπου.

Υπάρχει επίσης μια αυξημένη έμφαση στη βελτιστοποίηση αναζήτησης εικόνων και μια πρόσφατη αλλαγή στην αναζήτηση εικόνων της Google, η οποία θα μπορούσε να έχει ως αποτέλεσμα τη αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας εάν οι εικόνες σας έχουν βελτιστοποιηθεί σωστά με ετικέτες.

Τι πρέπει να γράφουμε όμως στις ετικέτες εικόνας;

  1. Alt text και alt attributes (Εναλλακτικό κείμενο και εναλλακτικά χαρακτηριστικά). Αυτά περιγράφουν τι υπάρχει στην εικόνα και γιατί σχετίζεται με τη σελίδα.
    Pro tip: Οι ετικέτες δεν είναι μόνο για τις όμορφες φωτογραφίες και τα γραφικά στον ιστότοπό σας. Πρέπει να χρησιμοποιούνται ακόμη και με στοιχεία όπως τα κουμπιά παρότρυνσης και τις εικόνες της γραμμής πλοήγησης.
  2. Title tags (Ετικέτες τίτλου). Εμφανίζονται όταν κάποιος περνάει το ποντίκι πάνω από μια εικόνα. Χρησιμοποιήστε αυτή την ετικέτα για να πείτε σε κάποιον τι να κάνει με την εικόνα. Που θα τον οδηγήσει εάν την κλικάρει, και ούτω καθεξής.

Η Google δεν είναι η μόνη που επωφελείται από αυτές τις ετικέτες. Τα άτομα με προβλήματα όρασης και τα τυφλά άτομα βασίζονται επίσης σε αυτές τις ετικέτες. Έτσι λοιπόν χρησιμοποιώντας τις βελτιώνετε συνολικά την εμπειρίας των χρηστών στον ιστότοπό σας.

4. Ποιοτικά backlinks

Ενώ τα backlinks φαίνεται να έχουν πάρει έναν λιγότερο σημαντικό ρόλο στο SEO, εξακολουθούν να παραμένουν ένας βασικός παράγοντας κατάταξης. Και έχει νόημα. Αν άλλοι ιστότοποι σας επισκέπτονται και επιθυμούν να μοιραστούν το περιεχόμενό σας, πρέπει να είστε άξιος υψηλής κατάταξης στην Google, σωστά;

Δυστυχώς, πάρα πολλοί επαγγελματίες SEO με κακές πρακτικές backlinks ανάγκασαν την Google να γίνει πολύ επιλεκτική σχετικά με το είδος των συνδέσμων που μπορούν να δώσουν στον ιστότοπό σας ώθηση κατάταξης. Έτσι, όταν πρόκειται για backlinks, επικεντρωθείτε στην ποιότητα, όχι στην ποσότητα.